«Галичина» презентувала авторський карпатський йогурт за унікальною рецептурою

Поделись с подружками :
Молочна компанія «Галичина» розширила лінійку смаків йогуртно-кефірної продукції
та оновила дизайн. У межах ребрендингу випустили новинку – карпатський йогурт,
виготовлений за особливою технологією і рецептурою.


Новий логотип та стиль «Галичини» краще передає цінності й стратегію та подобається
молодому споживачеві, зазначають представники компанії.
«Покупець побачить на упаковці слоган «З чистих Карпат», що означає звідки ми
походимо територіально і яку ідею несемо. Адже Галичина – це територія чистих
Карпат. Основний наш меседж – «Чиста краса» доносить ідею того, що «Галичина» не
лише чистий продукт, як чисте повітря та чиста природа, а й чисті думки та чиста
душа. Це Ти, який Ти є - чистий в цілому образі», - пояснює Оксана Андрушків, директор з
маркетингу молочної компанії «Галичина».
На ілюстративну стилістику та графічний підхід у дизайні надихнули карпатські краєвиди.
«Якщо говорити загалом про дизайн упаковки, то його навіяли Карпати: з їх горами,
струмками, галявинами та корівками на полонинах, – продовжує розповідь Оксана
Андрушків. – Наш логотип став більш лаконічним, легшим, сучаснішим, але при цьому
зберіг певний історичний спадок. Зокрема залишилася корона, але тепер вона
складається з листочків, які підкреслюють, що продукти з Карпат короновані
натуральністю».
Разом з візуальним оновленням ТМ «Галичина» розширила й асортимент продукції:
вперше на ринку з’явиться йогурт без цукру на основі поєднання заквасок.
«Ми не просто змінили бренд, дизайн, ми створили новий карпатський йогурт, питний
та густий – чистий кисломолочний продукт. Завдяки розробленій рецептурі наших
технологів він має ніжну сметанкову нотку, без гостроти, без кислинки, його можна
додавати до фруктів, ягід і в салати, – розповідає Оксана Андрушків. – Легкий
сметанковий смак забезпечує суміш заквасок, які потрібно вносити в молоко в
особливій послідовності і при певному температурному режимі».
Також вся лінійка йогуртів доповнена новими фруктовими смаками та містить менше
цукру. Нові смаки матиме і кефір, але ця новинка з’явиться на полицях згодом.
«Для покращення смаку ми збільшили кількість фруктового наповнювача та зменшили
відсоток цукру. Також для здорового харчування необхідні молочні жири у розумних
межах, тому наші йогурти не знежирені, а мають 2.2% молочного жиру, що підкреслює
молочний смак та додає поживності, – зазначає Оксана Андрушків. – Якщо говорити
про кефірну категорію, то вона буде також доповнена різними новинками. Кефір
споживає в першу чергу молодь для правильного, здорового харчування, щоб тримати
себе в хорошій формі. Тому ми думаємо про розширення цієї лінійки, але не забуваємо і
про лінійку наших густих йогуртів. Сьогодні вони трендові, зручні для використання «на
ходу», в офісі як перекус».
Також відтепер на кожному продукті з лицевого боку великими літерами вказано кількість
білків, жирів та калорій з розрахунку на об’єм продукту. Тому споживачеві, який стежить
за своїм раціоном, не потрібно стояти довго біля полиць у супермаркеті і вишукувати у
дрібному тексті важливу для нього інформацію. «Інформаційність – це тренд сьогодення.
Ми підтримуємо філософію «тут і зараз», ключовим у позиціонуванні є чистота, тому
на наших продуктах опис чіткий та зрозумілий», – каже директор з маркетингу Оксана
Андрушків.


Як зазначають представники «Галичини», попри оновлення торгової марки традиційні
фруктові смаки, до яких звикли споживачі, залишаються.
Ключовий меседж, з яким оновилася компанія, – це чистота: «Галичина» із чистих Карпат,
#чистомолочний продукт та чиста краса, тобто природність і натуральність. Дизайн
упаковки втілив концепцію «чистоти» – від колористики до вибору техніки, чим
підкреслив місце походження, автентичність рецептур та чистоту сировини.
Всі елементи – від логотипу та пейзажу до смакових ідентифікаторів – були виконані
вручну, у нативній манері. Основними кольорами нової «Галичини» обрані білий та синій
як символи чистоти. На ілюстративну стилістику та графічний підхід у дизайні надихнули
карпатські краєвиди. Ребрендинг було виконано у співпраці з бренд-маркетинговою
компанією POLARIS.
Запустивши новий продукт – карпатський йогурт, компанія закріплюється на ринку як
йогуртно-кефірний бренд в Україні. Зазначимо, згідно з даними АСNielsen, торік в категорії
питних йогуртів «Галичина» була на другій позиції в Україні, в категорії кефірів – бренд
№3. За перший квартал 2018 року компанія значно покращила свої показники. Якщо
об’єднати йогуртну і кефірну категорії, де «Галичина» є сильною, то бренд фактично
отримує першість в Україні.
Не зважаючи на інвестиції в розробку унікальної рецептури та ребрендинг, ціна йогурту
для споживачів залишиться незмінною. «Ціна продукту злегка зміниться для нас. Зміна
рецептури (наприклад, для наших фруктових йогуртів понизили цукор і збільшили
фруктову основу) дещо збільшить вартість продукту, але споживач цього не відчує», –
зазначає Оксана Андрушків.

Інформаційна довідка:
Молочна компанія «Галичина» — одне з найбільших молочних підприємств в Україні.
Компанія заснована у 1998 році. На сьогодні є одним з лідерів із виробництва
кисломолочної продукції та один з найбільших виробників йогуртів в Україні. Її
продукцію можна придбати у всіх регіонах України.
87% сировини підприємство отримує з фермерських господарств, що забезпечує
високий вміст білка, якісні показники молока та виготовленої продукції.
40% молока є із Карпатського краю, а саме з Івано-Франківської та Львівської областей.
Решта із Волинської, Тернопільської, Черкаської, Хмельницької, Вінницької областей.
Завод молочної компанії «Галичина» оснащений сучасним європейським обладнанням:
Tetra Pak (Швеція), ALFA LAVAL (Швеція), GЕА (Німеччина), Оbrам (Польща), ТEWES-BIS
(Польща), ТEWES-KLIMA (Польща).
Поделись с подружками :